Najlepsze programy motywacyjne nie są w stanie zmusić do wydajnej pracy pracownika który nie chce być zmotywowany. Na to można byłoby zakończyć ten artykuł. Dalej po prostu będzie chodzić o rekrutację.
Oczywiście nie o to mi jednak chodzi. Bardziej by pokazać że niezrozumienie interakcji pracownik – motywacja ma głębszy wymiar związany z tym że niezrozumienie potrzeb i sposobów działania jest najbardziej istotne w tym wszystkim.
Możesz oglądnąć lub wysłuchać co na ten temat mówiłem w czasie wykładu dla właścicieli sklepów zoologicznych na targach PETFAIR w Łodzi. Poniżej znajdziesz podsumowanie gdybyś jednak chciał szybciej przejrzeć o czym jest materiał audio-video.
Skrót tego co możesz zobaczyć i usłyszeć:
1. Właściciel biznesu a pracownik. Różnice w potrzebach w obu przypadkach.
2. Kultura osobista, typy osobowości, relacja – motywacja bez tego to tylko tępe bezużyteczne narzędzie.
3. Techniki sprzedaży a osobowość sprzedawcy, czyli dopasuj do siebie a nie wciskaj na siłę
Krzysztof Burzyński
Dostępny Doradca