improve-communicationsKomunikacja i proces komunikacji to ciągła nauka. Porozumienie z współpracownikami, pracownikami i klientami będzie często przejawiając  się na tej stronie.

Umiejętność miękka jaką jest komunikacja jest nieodzowna w codziennym życiu. Właściwie co osoba to ma inni sposób komunikacji. Której trzeba się nauczyć. Poznać jej osobowość, charakter, przyzwyczajenia i specyfikę która nazywam dialektem danej osoby.

Zazwyczaj prowadząc doradztwo/szkolenia z komunikacji poruszam się w kilku zagadnieniach

 

  1. Komunikacja to nie monolog
  2. Tematyka i słuchacz wpływa na formę rozmowy 
  1. Typy osobowości to język korzyści słuchacza 
  2. Argumenty które przekonują 
  1. Argumenty merytoryczne i emocjonalne      
  2. Komunikacji werbalna i niewerbalna       
  3. Trudny rozmówca może stać się Twoim sprzymierzeńcem 
  4. Konflikt – zapobieganie i rozwiązywanie
  5. Rozmowa win-win    
  6. Twój profil osobowościowo – komunikacyjny      

W poniższych kategoriach znajdziesz więcej o komunikacji:

Jak budować relacje biznesowe

Jak zmieniać myślenie

Rozpoznaj typy osobowości 

Jak zarządzać ludźmi