Komunikacja i proces komunikacji to ciągła nauka. Porozumienie z współpracownikami, pracownikami i klientami będzie często przejawiając się na tej stronie.
Umiejętność miękka jaką jest komunikacja jest nieodzowna w codziennym życiu. Właściwie co osoba to ma inni sposób komunikacji. Której trzeba się nauczyć. Poznać jej osobowość, charakter, przyzwyczajenia i specyfikę która nazywam dialektem danej osoby.
Zazwyczaj prowadząc doradztwo/szkolenia z komunikacji poruszam się w kilku zagadnieniach
- Komunikacja to nie monolog
- Tematyka i słuchacz wpływa na formę rozmowy
- Typy osobowości to język korzyści słuchacza
- Argumenty które przekonują
- Argumenty merytoryczne i emocjonalne
- Komunikacji werbalna i niewerbalna
- Trudny rozmówca może stać się Twoim sprzymierzeńcem
- Konflikt – zapobieganie i rozwiązywanie
- Rozmowa win-win
- Twój profil osobowościowo – komunikacyjny
W poniższych kategoriach znajdziesz więcej o komunikacji: